معرفی و دانلود کتاب‌های فانتزی

در این وبلاگ کتاب‌های فانتزی معرفی و لینک دانلود آن‌ها به زبان اصلی ارائه می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب‌های فانتزی

در این وبلاگ کتاب‌های فانتزی معرفی و لینک دانلود آن‌ها به زبان اصلی ارائه می‌شود.

پیوندها
آخرین نظرات
طبقه بندی موضوعی

پست ثابت

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ

 

سلام.

قصد دارم در این وبلاگ کتاب‌های فانتزی و علمی-‌تخیلی رو به زبان اصلی برای دانلود بگذارم.اگر کتابی مد‌نظرتون هست از قسمت نظرات درخواست بدید تا روی وبلاگ قرار بدم.

 

کانال تلگرام: electronicbooks

 

لیست کتاب‌های وبلاگ   |   لیست کمیک / مانگا / گرافیک ناول   |   لیست کتاب‌های صوتی


Release Schedule

 

دوستان لینک کتاب‌های صوتی و کتاب‌های مصور ممکنه بعد از مدتی حذف بشه. اگر لینک این کتاب‌ها مشکل داشت اطلاع بدید تا دوباره آپلود کنم.

 

لطفا برای اشتراک گذاری کتاب‌هایی که روی این وبلاگه، از همین لینک‌ها استفاده کنید و دوباره فایل‌ها رو آپلود نکنید.

 

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۱۱
Spring

نظرات (۲۴۴)

خیلی خیلی مبارکه! :)
وب جدید مبارککک
الان همه کتابارو دوباره باید بذاری؟!؟!؟!؟!
پاسخ:
ممنون.
آره متاسفانه. :((
بلاگفا دوباره خراب شد و کل آرشیو شهریور پاک شد. اون Release Schedule که با خون دل درست کرده بودم هم پاک شد. خوشبختانه از همه پستام بکاپ دارم. دارم میذارمشون. ولیRelease Schedule  رو باید از اول درست کنم.
ایول کار خوبی کردین،واقعا بلاگفا نابود بود،ینی اصن یه سری از صفحات باز نمیشدو اینا ولی هر جا برین ،دنبال وبلاگ خوبتون هستم که عالیه وهمه ی کتابای خوبه زبان اصلی رو میزاره،مرسی جدا.+اینستاگرامتون رو هم اگه برای اطلاع رسانی و این جور کارا دنبال کنید خیلی خوب میشه .میتونیم راحت تر از آپدیت هاتون خبردار بشیم.بازم ممنون
پاسخ:
آره واقعا. دیگه خسته‌ام کرد بلاگفا.
ممنون. لطف داری.
اینستاگرام رو هم حتما بهش میرسم.
سلام
کتاب The winner's crime رو میشه قرار بدین؟ (قرار دادین قبلا؟)
پاسخ:
سلام.
قبلا گذاشتم:
http://fantasyreads.blog.ir/post/91
اوپس... مبارکه!واقعا کار خوبی کردی بلاگفا رو اعصاب بود...
پاسخ:
ممنون.
سلام
وب جدید مبارک
واقعا ناراحت بودم چرا سایتتون اینجور شده
خدا وکیلی obssesed از lux series رو کاش میذاشتید
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
اگر منظورتObsession هستش من واقعا نمیتونم بذارمش عزیز. این کتاب نیو ادالته و این جور کتابا معمولا خیلی از حد خارج میشن. ولی اگه می‌خوای بخونیش احتمالا توی 4shared.com میتونی پیداش کنی.
من کتابارو از سایت تو بر میدارم و میخونم ولی هیچ کدآم از کتابا کتابای کاساندرا کلیر نمیشه، سری های اون رو چهار ، پنج بار خوندم
پاسخ:
آره کاساندرا کلیر طرفدار زیاد داره. منم فکر میکنم همه کتاباشو گذاشتم. تو ادامه هم هر کتابی بنویسه رو میذارم. :))
سلام✋
یه کتاب پیدا کردم  Captive prince  اسمشه،به نظرم جالب اومد ممنون  میشم بزارین
یه سه جلدی همه ی جلداشم اومده اگه اشتباه نکنم
پاسخ:
سلام. اگه منظورت کتابیه که C.S. Pacat نویسنده‌اشه، نمی‌تونم بذارمش. چون خیلی مثبت هیجدهه.
سلام 
میشه سری king rolens kin رو از Rowena cory Danieils رو سایت قرار بدیدو
ممنون
پاسخ:
سلام.
گشتم دنبال این مجموعه ولی پیداش نکردم متاسفانه.

سلام ادمین عزیز

کتاب obsession رو خوندم

واقعا چه کار خوبی میکنید همچین کتاب هایی رو نمیذارید اینجا

بد بود...

ازون بگذریم gray wolvesرو نمیشه بذارید

توی سایتی دیدم ریتینگش خوب بود

اما تو سایت شما پیداش نکردم

 

پاسخ:
سلام.
بالاخره پیداش کردی :))
بله اینجور کتاب‌ها یه مرزهایی رو رد می‌کنن و به خاطر همین حداقل به نظر من گذاشتنشون اشتباهه.

این کتابی رو که گفتی اگر لطف کنی و اسم نویسنده‌اش رو هم بگی ممنون میشم. چون توی گودریدز با این اسم کتاب زیاد هست.
سلام. کتاب the book thief رو میشه بذارین؟ نویسنده ش هم Markus Zusak ئه.
پاسخ:
سلام.
این کتاب فانتزی نیست و نمی‌تونم روی وبلاگ بذارمش ولی برات پیداش کردم و آپلودش کردم:

http://s6.picofile.com/file/8223797818/The_Book_Thief_Markus_Zusak.pdf.html
Quinn Loftis نویسندشه
۸تا کتابه فک میکنم
خیلی ممنون بابت توجهتون
و البته سایت عالی و با نظمتون
پاسخ:
می‌ذارمش به زودی.
ممنون.
 Mishe lotfan metabe a thousand nights az EK johnston ro hm baraye download bezari
پاسخ:
گذاشتمش.
عه کتاب دزد فانتزی تیست؟! فکر می کردم فانتزیه... خیلی خیلی ممنون بابت اپلودش! ؛)
  سلام. کتاب cruel crown از مجموعه red queen  اومده ادمین جان. پیداش کردی لطفا بزارش .مرسی 🙆🙆
پاسخ:
سلام. همین الان گذاشتم.
cruel crown دو تا جلد 0.1 و 0.2 این سری بود. 0.1 رو قبلا گذاشته بودم الان هم 0.2 رو گذاشتم.
Mersiiii
سلام خسته نباشید
ممنون از وبلاگ خوبتون همیشه همراه شما هستم
فقط میخواستم یه سوالی بپرسم کتابا رو از کجا پیدا میکنید آیا دنبال فایل تورنت شون میگردین یعنی اسم و نویسنده کتابا رو با پسوند تورنت سرچ میکنید؟ یا راه دیگه ؟ یا از سایت خاصی
اگه میشه جواب بدید چون خیلی سخته پیدا کردن کتابا مخصوصا اونایی که تازه چاپ میشه و من خیلی دردسر میکشم و آخر پیدا نمیشه حالا باز به لطف شما کار برای فانتزی یه خورده راحت تر شده ولی برای ژانر های دیگه بیچاره ام وبلاگی مثل مال شما کم دیدم و ازتون خیلی ممنونم خیلی دعاتون میکنم
بازم ممنون
پاسخ:
سلام عزیز.
من معمولا تورنت کتاب‌ها رو پیدا می‌کنم. مثلا یه همچین چیزی سرچ می‌کنم:
Passenger + Alexandra Bracken + epub torrent
یعنی اسم کتاب و اسم نویسنده و گاهی هم فرمت کتاب رو می‌نویسم و کنارش یه کلمه تورنت هم میارم.
البته یه سری سایت‌ها هم هستن که کتاب‌ها رو میشه توشون به صورت آنلاین خوند ولی من نمی‌شناسموش. اگر سرچ کنی حتما پیدا می‌کنی.
قبلا یکی در مورد کتاب‌های غیرفانتزی پرسیده بود که من هم گفتم توی بخش خارجی و زبان اصلی انجمن نودهشتیا می‌تونین این کتاب‌ها رو پیدا کنید. آرشیو خوبی داره اونجا. اگر هم کتاب مورد نظرت اونجا نبود می‌تونی درخواست بدی تا برات بگذارن.
هر چی به ذهنم رسید نوشتم. امیدوارم یه مقدار مشکلت حل شده باشه.
سلام. می شه مجموعه Gallagher girls و مجموعه ascendance trilogy رو بذارین؟ ممنون.
پاسخ:
سلام. مجموعه Gallagher girl تخیلی نیست و نمی‌تونم در وبلاگ بگذارم ولی می‌تونید از این لینک‌های پایین دانلودش کنید. ascendance trilogy رو هم به زودی می‌گذارم.

book 1
Book 2
Book 3
Book 4
Book 5
Book 6
Slm,
Mishe lotfan ketabe Star wars:The force Wakens by Alan Dean Foster 
  Va ketabe Diamonds are forever by michelle madow
ro baraye download bezarid 
پاسخ:
سلام.
کتاب اول رو قرار دادم ولی کتاب دوم رو پیدا نکردم.
سایت باحالی داری ، پست ثابتتو بردار تا گوگل بفهمه بروز شدی اضافه کنه
پاسخ:
ممنون.
نیازی به برداشتن پست ثابت نیست. همین الان هم گوگل می‌فهمه وبلاگ آپدیت شده.
سلام
میشه لطفا کتاب The Love That Split the World رو بگذارید.
ممنون
پاسخ:
سلام.
گذاشتم.
ادمین جان ،کتاب دوم سری red queen ، Glass sword 
6 فبریه میاد. (2روز دیگ😵 )
خواستم خواهش کنم که بزاریش همون موقع اگه تونستی. ..مرسییییییی😍😘😙
پاسخ:
حواسم هست. به محض این که اومد میذارمش.
سلام،میشه کتاب های Teardrop , Waterfall از Lauren Kate و مجموعه Secret circle  رو سایت قرار بدین؟

متشکرم.
پاسخ:
سلام.
هر دو مجموعه رو به زودی اضافه می‌کنم.
سلام میتونید کتابAlways a Witch vرو قرار بدید ممنون
 
پاسخ:
سلام.
بله به زودی اضافه می‌کنم.
سلام.ممنونم که اضافه شون کردی.

سلام،میتونید مجموعه Fablehaven اثر Brandon Mull  رو بزارین. متشکرم.
پاسخ:
سلام. بله حتما میذارمش رو وبلاگ.
سلام،سایت خیلی خوبی داری واقعاٌ خسته نباشی.میشه مجموعه ی Daughter of Blood و The Gate of Heaven  رو اضافه کنی؟
پاسخ:
سلام. ممنون.
اگر نویسنده Daughter of Blood رو بگی من راحتتر می‌تونم پیداش کنم. چون چند تا کتاب از نویسنده‌های مختلف با این عنوان هست.
مجموعه The Gate of Heaven رو هم یه مقدار دنبالش گشتم ولی نتونستم جایی کتاب‌هاش رو پیدا کنم. حالا باز هم می‌گردم اگر پیداش کردم حتما می‌ذارمش.
سلام میشه کتاب the song of the lioness رو بگذارین؟ ممنون از سایتتون
پاسخ:
سلام. گذاشتم.
ببخشید اسم درست کتاب Daughter of The Blood هست و نویسندش هم Anne Bishop هست و فکر کنم کتاب سه جلدی باشه.
پاسخ:
اگر پیدا کردم می‌ذارم.
متشکرم که کتاب رو گذاشتین.
پاسخ:
خواهش می‌کنم.
 سلام،میشه کتاب Among Others از Jo Malton رو سایت قرار بدین؟ متشکرم از سایت خوبتون.
پاسخ:
سلام. گذاشتم.
سلام،سایت خیلی خوبی داری واقعا دستت درد نکنه.میشه مجموعه ی Tempest رو سایت قرار بدی.نویسنده این کتاب Julie cross هست. بازم متشکرم.
پاسخ:
سلام. ممنون.
دنبال این مجموعه گشتم ولی نتونستم پیداش کنم.
بازم دنبالش می‌گردم شاید پیداش کردم.
متشکرم.
سلام.میشه مجموعه ی Never cry werewolf رو اضافه کنید.متشکرم
پاسخ:
سلام. متاسفانه پیداش نکردم.

سلام  ادمین عزیز

سری کتاب های diary of a whimpy kid رو می تونین بذارین؟

با تشکر از زحمات شما

پاسخ:
سلام.
این کتاب فانتزی نیست و من نمی‌تونم روی وبلاگ بذارمش.
ولی لینک جلد 1 تا 7 رو از 4shared پیدا کردم:

Diary of a Wimpy Kid

اگر برای دانلود به مشکل خوردید عضو 4shared بشید.

سلام. با تشکر از سایت خوبتون

کتاب Catcher in the Rye رو میشه بذارین

پاسخ:
سلام. این کتاب فانتزی نیست و نمی‌تونم رو وبلاگ بذارمش.
ولی می‌تونید کتاب رو از اینجا دانلود کنید:

Catcher in the Rye
سلام،سایت خیلی خوبی داری،مجموعه کتاب ها واقعاٌ عالیه .میشه لطفاٌ  مجموعه کتاب 39 clues قرار بدی؟ 
پاسخ:
سلام. ممنون.
قبلا هم این مجموعه رو درخواست داده بودند ولی من فکر نمی‌کنم که فانتزی باشه.
ممنون از ادمین عزیز
سلام،میشه لطفاٌ مجموعه ی Star bound از Amie Kaufman و مجموعه ی Night World از L.J Smith رو سایت قرار بدین؟
متشکرم
پاسخ:
سلام.
بله در جند روز آینده می‌ذارمشون.
سلام متشکرم از سایت خیلی خوبتون. لطفاٌ اگه میشه مجموعه ی Maximum Ride نوشته ی James Patterson و کتاب Uprooted از Naomi Novik رو سایت قرار بدین.
باز هم متشکرم از زحمتتون.
پاسخ:
سلام. ممنون.
مجموعه Maximum Ride رو به زودی می‌ذارم ولی Uprooted رو چون یه مقدار مثبت هجدهه نمی‌تونم بذارمش.
سلام.لطفاٌ مجموعه ی The Arcana Chronicles نوشته ی Kvesley Cole  اضافه کنین.متشکرم از زحماتتون.
پاسخ:
سلام.
فعلا نتونستم پیداش کنم. پیدا کردم می‌ذارم.
سلام.متشکرم از زحماتتون،سایت بسیار خوبی دارین.میشه مجموعه ی Moonlight Sky نوشته ی Brodi Ashton  رو سایت قرار بدین.دوباره متشکرم از سایت خوبتون.
پاسخ:
سلام.
اگر یه لینک معرفی از کتاب دارید به من بدید چون من اصلا همچین چیزی پیدا نکردم.
سلام کتاب if i was your girl رو میتونین بذارین؟

پاسخ:
سلام.
این کتاب تخیلی نیست. نمی‌تونم بذارم.
و همینطور میشه کتاب
the rest of us live here
رو هم بذاری؟
یه سوال ...
چرا کتاب های young adult  رو هم نمیذاری؟
الان خیلی از کتابهای روی وبلاگ از این ژانر هست.اونجوری وب خیلی کامل تر میشه
پاسخ:
بله این کتاب رو می‌ذارم.

احتمالا کتاب‌های contemporary منظورته. به خاطر علاقه شخصی خودم به کتاب‌های فانتزیه. و اینکه اگر بخواهم از ژانرهای دیگه هم بذارم خیلی محدوده کار وبلاگ وسیع می‌شه که وافعا رسیدگی بهش از توان من خارجه.
سلام
میشه لطفا سری Doon که نویسنده ش Carey Corp هست، بگذارید لطفا.
تشکر
پاسخ:
سلام.
متاسفانه این سری رو پیدا نکردم.
مرسی
متوجه شدم
البته contemporary بیشتر رمنسه و با young adult خیلی تفاوت داره
ya یه ژانر کلا برای تینجرها و ... هست.همینطور که از اسمش معلومه.
و خیلی از کتابهای فانتزی و علمی تخیلی و .. هم جزوش هست.
ام رئال و...هم زیاد توش هست

سلام ادمین عزیز سال نوتون مبارک
میشه کتاب under the dome  از Stephen king رو بدارین؟
پاسخ:
سلام. کتابش یه مقدار + هجدهه متاسفانه. نمی‌تونم بذارم.
همون که مردم شهر زیر دوم گیر می کنن و یه سریال هم ازش ساختن؟ فک نکنم, مطمعنی؟
پس به جاش alice in wonderland و through the looking glass
inkheart
stardust
the dark is rising
spiderwick
رو میتونین بذارین؟
دمت گرم ادمین
پاسخ:
سعی می‌کنم این کتاب‌ها رو به تدریج بذارم.
دمتون گرم ادمین جان حرف نداری
giver by lois lowry و بقیه کلاسیک ها رو هم اگه وقت کردین و گیر آوردی بذاری خیلی ممنون میشم
سایتتون no. 1
پاسخ:
giver روی وبلاگ هست:

The Giver Quartet by Lois Lowry

سلام ادمین جان مثل همیشه میگم خیلی ممنون سایتت عالیه
این کتاب ها رو هم میشه بزاری
Shades of london by maureen johnson
و 
Faerie tale collection by jenni james 
ممنون🌹 
پاسخ:
سلام.
Shades of London رو گذاشتم.
برای سری دوم باید یه مقدار صبر کنی.
سلام میشه سری
Beyonders
از
Brandon Mull
رو هم بگذارید.
ممنون
پاسخ:
سلام.
بله. به زودی میذارم.
سلام
بلاگتون عالیه، howl's moving castle رو هم پیدا کردم!
اما من دنبال ePub ورژنش هستم. میتونید برام پیدا کنید؟
میدونم میشه تبدیل کرد اما ترجیح میدم تبدیل نکنم، پاراگراف بندی کتاب خیلی میریزه به هم!
پاسخ:
سلام.
من هم epub رو به pdf ترجیح میدم ولی برای این کتاب من نتونستم نسخه epub پیدا کنم متاسفانه.
salam
mishe ketabe "a court of thorns and roses" neveshteye sarah j. maas ro bezarin?
ba tashakor
پاسخ:
سلام.
این کتاب نیو ادالته. نمیتونم بذارمش.
سلام
من زیاد کتاب درخواست دادم تا حالا. شمام همیشه اونایی که خواستم گذاشتید. واقعا ممنون
میشه کتاب
The Girl with All the Gifts
از
M.R. Carey
رو بگذارید.

پاسخ:
سلام.
خواهش می‌کنم.
این کتاب رو قبلا گذاشتم:

The Girl with All the Gifts by M.R. Carey

سلام میشه لطفا سری elementals رو اگه پیدا کردی بزاری؟و مرسی واسه زحماتت همه ی کتابا عالین
پاسخ:
سلام. ممنون.
گذاشتم.
سلام
میشه کتاب a court of thorns and roses از Sarah J.Maas رو بذارین؟
مرسی از بلاگ خوبتان
پاسخ:
سلام.
این سری جزء دسته کتاب‌های New Adult قرار گرفته.
من این کتاب‌ها رو به خاطر محتوای +18 رو وبلاگ نمی‌ذارم.
سلام خسته نباشید
ممکنه ascendance trilogy رو قرار بدین؟
پاسخ:
سلام.
این سری رو قبلا گذاشتم:

The Ascendance Trilogy by Jennifer A. Nielsen

کتابای بازی تاج و تخت مارتین رو میشه بذارین؟
پاسخ:
محتوای این کتاب طوریه که متاسفانه من نمیتونم رو وبلاگم بذارم.
سلام ادمین عزیز
سری کتاب ridick از alan dean fosterزو میشه بدارین؟
با تشکر فراوان از ادمین عزیز
پاسخ:
سلام.
گذاشتم.
سلام میشه کتاب ruined رو بزاری؟
پاسخ:
سلام.
گذاشتم. البته بعد از گذاشتنش فهمیدم که یه سری دیگه هم با همین نام هست. اگر اونو میخواستی بگو تا بذارمش.
مرسی واقعا لطف کردی ولی اون یکی سری رو میخواستم که از amy tintera هستش
اشتباه از من بود باید اسم نویسنده رو میذاشتم با عرض معذرت
ولی اصلا لازم نیست دوباره بذاریش من ریویو ها رو خوندم و دیگه نمیخوام بخونمش.
دیدم توی نظرات گفتی که the court of thorns and roses رو نمیذاری ولی میشه خواهشا جلد دومش یعنی the court of mist and fury رو برای من پیدا کنی؟من گشتم ولی نتونستم پیدا کنم.
پاسخ:
اگر بعدا نظرت عوض شد بگو تا بذارمش :))
این کتابه رو هم اگر اسم کتاب رو با عبارت read online با هم سرچ کنی حتما می‌تونی جایی رو پیدا کنی و آنلاین بخونیش.
سلام
لطفا کتاب Queen of hearts
از COLLEEN OAKES رو هم بذارید
پاسخ:
سلام.
متاسفانه این کتابو پیدا نکردم.
سلام اولا ممنون بابت سایت خیلی خوبتون بعد ببخشید میشه لطفا مجموعه outlander از diana gabaldon رو بذارید... خیلی دنبالش گشتم ولی نتونستم لینک خوبی واسه دانلود پیدا کنم ژانرش هم به احتمال زیاد فانتزیه....
پاسخ:
سلام. ممنون.
متاسفانه مجموعه Outlander محتوای +18 داره و من نمی‌تونم بذارمش.
سلام ادمین عزیز
مرسی که کتاب قبلی ها رو گذاشتین
این استفان کینگ کتاب هاش خیلی قشنگ و معروفه مشکلی هم نداره آنچنان
اگه پیدا کردین بذارین لطفا
سلام
اگه میشه the others از anne bishop رو قرار بدید. اصلا پیداش نکردم

پاسخ:
سلام.
من هم پیداش نکردم.
سلام. میشه مجموعه What's left of me رو هم بذارید؟
پاسخ:
سلام.
این مجموعه فانتزی نیست. نمیتونم بذارم.
سلام
ببخشید چرا کتاب های غیر فانتزی رو قرار نمیدید؟ 
من چند وقته دنبال کتاب how to be parisian هستم ولی نمیتونم پیداش کنم.اگه میشه لطفا بگین چطوری فایل کتابای مورد نظرتونو پیدا میکنین تا من خودم این کتابو دانلود کنم چون فانتزی نیستش
ممنون:)
پاسخ:
سلام.
من مجبورم که زمینه فعالیت وبلاگ رو محدود کنم. اگر این کار رو نکنم و از ژانرهای دیگه هم کتاب بذارم خیلی محدوده کار وبلاگ وسیع می‌شه و من نمیتونم بهش رسیدگی کنم.

برای جواب سوال دوم هم اینجا رو بخونید.
Mishe lotfan in ketab ro baraye download bezarid
https://www.goodreads.com/book/show/18052849-ashes-to-ashes
اگه میشه مجموعه شردرمن رو قرار بدید.ممنون:)
پاسخ:
این کتاب فانتزی نیست. متاسفانه نمیتونم بذارمش.
ادمین ، کتاب خوب چی پیشنهاد میدی؟
پاسخ:
من سلیقه تو رو نمیدونم. اگر بگی که چه کتاب‌هایی خوندی و از کدوما خوشت اومده بهتر می‌تونم راهنمایی کنم. :))
یه نگاهی به این لیست بنداز:     Best Young Adult Books 
البته توش کتاب‌های غیر فانتزی هم داره.
سلام میشه مجموعه how to train your dragon رو بذاری؟
پاسخ:
سلام. این مجموعه رو پیدا کردم ولی حجم کتاب‌هاش خیلی زیاده. یکم صبر کن شاید تونستم با حجم کمترش رو پیدا کنم.
ممنون
اگه میشهنحنوعه school of fear رو هم قرار بدید.
پیداش نمیکنم :(
پاسخ:
منم پیداش نکردم. :|
سلام. میشه مجموعه ی Fever نوشته ی Elizabeth Vaughan  رو بذارین؟ 
پاسخ:
سلام. من مجموعه‌ای با این عنوان از این نویسنده پیدا نکردم.
سلام ادمین جان
کتاب me before youرو ندارید بذارید؟؟
پاسخ:
سلام. این کتاب فانتزی نیست عزیز.
ولی برات آپلودش کردم. از لینک زیر میتونی دانلود کنی:
Me Before You

سلام
 کتاب daywalker رو قرار دهید؟
*من کلا در حال امرو نهی :)*
پاسخ:
سلام.
:)))
اسم نویسنده رو هم بگو.
سلاممم
میشه کتاب stalking  jack the ripper by kerri maniscalco
رو بذارین یا ببینین اومده اصلا😅
ممنون🌹
پاسخ:
سلام. هنوز منتشر نشده.
سلام لطفا سری the marked از bianca scardoni بذارید
https://www.goodreads.com/book/show/26793013-inception
پاسخ:
سلام. به زودی می‌ذارم.
سلام و خسته نباشید
اول یه تشکر حسابی ازتون بکنم
واقعا ممنونم
نمیدونید اینجا رو که پیدا کردم چقدر خوشحال شدم ، کارتون عالیه

یه سوال و یه درخواست هم داشتم
احیانا کتابایی رو که قرار میدید سانسور میکنید یا کامل قرار میدید ( با عرض معذرت البته)
و میشه درخواست کنم مجموعه آخرین شاگرد رو هم قرار بدید
بازم خیلی خیلی ممنون ، موفق باشید
پاسخ:
سلام و ممنون از لطفتون.
من کتاب‌ها رو اینجا به صورت کامل و دست نخورده قرار می‌دم. چون نه حوصله سانسور رو دارم و نه اصلا سانسور کتاب رو درست می‌دونم. من فقط کتاب‌هایی رو که زیاد از حد خارج هستند رو قرار نمی‌دم.
برای این مجموعه هم باید کمی به من فرصت بدید چون تعداد جلدهاش زیاده.
سلام
میشه لطفا کتاب Bloodangel و Lord of Bones رو بذارین
با تشکر از سایت خوبتون
پاسخ:
سلام.
گشتم دنبال این مجموعه ولی متاسفانه جایی پیداش نکردم.
سلام!
ادمین عزیز اگه بتونی کتاب جدید هری پاتر رو پیدا کنی دیگه حرف نداری به خدا!!
دمت گرم بابت سایت خوبتون
پاسخ:
گذاشتم که. آخرین پست وبلاگ. :))
یعنی حرف نداری به خدا
قبل از اینکه بذارین خواسته بودم :)
سلام
میشه مجموعه کتاب های witches of east end رو بذارین!
برای melissa de la cruz است
پاسخ:
سلام.
این مجموعه یه مقدار مثبت هیجدهه. نمی‌تونم بذارمش.
سلام, میشه کتاب قشنگ the picture of dorian grey اثر oscar wilde  رو بذارین
فانتزی بسیار قشنگ و بسیار مجبوب ا این کتاب
ممنون
سلام. مرسی به خاطر کتابای بی نظیری که اینجا قرار میدی. میشه لطفا کتاب های the Originals نوشته ی Julie plec رو بزارید؟
سلام بازم
میشه این کتابو ببینین اومده بزارینش؟
This savage song by victoria schwab
ممنوووون💕
سلام
منم هی درخواست بدم😅💕
میشه کتاب stalking Jack the Ripper by kerri maniscalo
رو بذاری؟
ممنون

پاسخ:
سلام.
فکر نمی‌کنم این کتاب فانتزی باشه.
سلام
میشه مجموعه ی the royals از erin watt رو قرار بدید؟
دو جلدش اومده، جلد سوم هم 27 اکتبر میاد
پاسخ:
سلام.
این کتاب فانتزی نیست. نمی‌تونم بذارمش.
سلام ادمین
کم پیدایی؟
این آپدیت کتاب ها رو نذاشتی چند روزه!
الان 3 تا کتاب جلد جدیدش گذشت نذاشتی!!

سلام.سایت واقعاٌ خوبی دارین.خسته نباشید.میشه لطفاٌ مجموعه ی Outlander 
رو بذارین؟

سلام. میشه لطفا مجموعه کتاب های The Sword of Truth رو قرار بدین؟
با عرض سلام و تشکر فراوان
میخواستم از محضرتون بپرسم آیا امکان داره کتاب زیر رو برام پیدا کنید
ممنون میشم
the world almanac and book of facts 2016
سلام...دیگه اینجا کتابی نمیذارین؟
سلام.
میشه مجموعه ی His Dark Materials از Philip Pullman رو بذارید؟
ممنونم.
سلام ادمیننن... میدونم امتحاناستو اینا.... ولی red queen #3. 
که. اسمش هست : King's cage. رو هر وقت تونستی بزار میدونم هنوز نیومده ولی دفعه پیشم از وقتش زودتر گذاشته بودی کتابرو.... مرسب
سلام میخواستم بپرسم کتابای زبان اصلیو چجوری دانلود میکنین
منبعتون؟
اگه میشع
چون چن تا کتاب زبان اصلی میخوام ولی فانتزی نیستن
خیلی ممنون
سلام
اگه میشه سری alpha girl رو تو وب قرار بدید
سپاس
سلام
می شه لطف کنید کتاب crave the mark نوشته veronica roth رو که جدیدا منتشر شده برای دانلود بگذارید?

متشکرم
salam, merci az site khobeton
 ketab Assassin's Creed mitonin bezarin ya jozve fantasy be hesab nmiad?

میشه Pleasing the Ghost
رو قزار بدبد؟
Daywalker ~ The Beginning
Book by JC Stone and Tessa Dawn
please?

میدونم خیلی وقته نمیای ولی لطفاااااااا اااااا کتاب the Lord of shadows رو بزار. خواهش میکنم
سلام کتاب seeker از مجموعه riders رو میشه بزارید؟
سلام
میشه لطفااااا کتابهای:
discworld
rl stine
bone catcher
atemis fowl
septimus heap
bartimæus
roald dahl
big nate
tree house
رو بزاری
سلام A Court of Mist and Fury رو میشه قرار بدید 
پاسخ:
سلام.
این سری کتاب ها رو به خاطر محتواش نمیتونم بذارم.
ادمین خوش اومدی
دلم واسه کتاب ها تنگ شده بود!

پاسخ:
مرسی.
منم خیلی دلم برای کتاب ها تنگ شده بود.
سلام. میشه first generation از pitacus lore و blood song از anthony ryan رو بزارید؟
سلام، من اولین بار زمستون پارسال با وبلاگتون آشنا شدم
خیلی خوشحال شدم برگشتین :)
پاسخ:
سلام.
ممنون از همراهیتون.
سلام
تازه با بلاگت اشنا شدم خیلی کارت درسته
میتونی کتاب the devil colony رو بزاری؟ کتاب James rolling هستش
پاسخ:
سلام.
ممنون دوست عزیز.
متاسفانه این کتاب فانتزی نیست. من فقط ژانر فانتزی و علمی و تخیلی رو می‌ذارم.
ببخشید من کلاً تو کتاب نوب هستم، کتاب های زیادی نخوندم
چند سال پیش فقط the demonata  و یه چند تا کتاب دیگه خوندم
میخواستم اگه ممکنه یه کتاب بهم معرفی کنین
منظورم کتابی هست که در قلبتون جا داره و هیچوقت اون رو فراموش نمیکنید
فقط یک کتاب لطفاً بیشتر نشه چون نمیتونم انتخاب کنم
پاسخ:
چه سوال سختی! :))
ببینید سلیقه‌ها خیلی متفاوته. انتخاب یه کتاب هم برای من تقریبا غیرممکنه. سری‌هایی که دوست دارم رو با دلیل براتون می‌گم هرکدوم رو که به سلیقه‌تون می‌خوره بخونید.
سری the young elites: کتاب اول این سری فوق العاده است. به شدت دارکه و قهرمانش پر از ایراده. یه مقدار توی کتاب دوم و مخصوصا سوم از شدت شوکه کنندگی و دارکی داستان کم میشه ولی ارزش خوندن داره.
Daughter of smoke and bone: نویسنده این سری Laini Taylor جزء ده تا نویسنده محبوب منه. از قلمش و انتخاب کلماتش جادو فواره می‌زنه!!! شاید پایان بندی سری عالی نباشه ولی داستان و دنیایی که خلق کرده فوق‌العاده مبتکرانه و جادوییه.
سری Dust Lands: اولین دلیلم برای دوست داشتن این سری اینه که قهرمان داستان هم اسم منه. :))) شیوه نگارشش جدیده. میشه گفت نویسنده از یه جور زبان انگلیسی تغییر یافته استفاده کرده که پر از اشکالات گرامریه. داستان پر از ماجراجویی توی یه دنیای خشک و خشنه.
خیلی وقت پیش یه مقدار از کتاب the name of the wind رو خوندم و خیلی خیلی دوست داشتم. ولی نصفه ولش کردم چون خواستم کل سری بیاد بیرون و یهو همه‌اش رو با هم بخونم. تقریبا مطمئنم این سری یکی از محبوب ترین سری‌هایی میشه که تا حالا خونده‌ام.
و مسلما سری هری پاتر که اصلا گفتن نداره.
اگر بخوام بین اینا یکی رو انتخاب کنم با این فرض که هری پاترو خوندین می‌گم Daughter of smoke and bone.
سلام میشه سری asylum رو بزاری؟
سلام! میشه کتاب of beast and beauty رو بزاری؟ 
سلام اگه میشه کتاب god of war رو بزارید
سلام! بازم مرسی بابت همه کتاب های قشنگ! میشه کتاب های supernatural رو بزاری؟
سلام میشه کتاب an enchantment of ravens از margaret rogerson رو در سایت قرار دهید 
سلام. مرسی از کتاب های خوبی که میذاری!
منم دنبال کتاب An Enchantment of Ravens از Margaret Rogerson هستم. ممنون میشم اگه برای دانلود بزاری. 

سلام ممنون از سایت عالیتون 
اگه میشه سری کتاب های VAMPIRE ACADEMY: THE GRAPHIC NOVEL  رو بگذارین 
ممنون میشم 
با تشکر 
پاسخ:
سلام.
متاسفانه نمیتونم به خاطر حجم بالای گرافیک ناول‌ها اون‌ها رو آپلود کنم.
سلام ممنون از سایت محشرتون 💜
میشه مجموعه  a court of thorns and roses رو از sarah.j.mass  داخل سایت بگذارید ؟ 
سلام کتاب life after legendاومده میشه بزارین!!!!
پاسخ:
هنوز هم فکر نمی‌کنم این کتاب منتشر شده باشه.
چون نه لینکش پیدا می‌شه و نه توی ریویوهای گودریدز کسی گفته که خوندتش.

سلام و مرسی بابت همه کتاب های عالی، میشه کتاب های dc icons (wonder woman و batman) رو که در اومدن رو بزاری؟
سلام میشه لطفا مجموعه ی night house از p.c cast رو بگذارید.
سلام لطفا میشه هر کتابی از  نویسنده های زیر
رو قرار بدهید
bel mooney
greg bel
tom percival
torben kuhlmann
dominique demers
dav pilkey
سلام ببخشید اسم درست رمان house of night از p.c cast بود 
سلام متشکرم بابت سایت خوبتون.میشه مجموعه های زیر رو قرار بدین؟  
Guild hunter از Nalini Singh 
Angelfire از Courtney Allison moulton 

متشکرم 
سلام هر جا گشتم نتونستم رمان Evernight از Claudia Gray رو پیدا کنم میشه این رمان رو در سایت قرار بدین.متشکرم
سلام سایت خیلی خوبی دارید دسترسی به رمان تو این سایت خیلی راحت تر از سایت های دیگر هست.خسته نباشید.ممنون
میشم اگر رمان intertwined از Gena Showalter رو در سایت بگذارید 
خسته نباشید.متشکرم.
salam khaste nabashid 
age mishe ketab the sun and her flowers ro bezarid 
mamnooooooooooooooooooon




پاسخ:
سلام.
اسم نویسنده اش رو هم بگید لطفا.
من یه کتاب با این عنوان دیدم که فانتزی نبود.
سلام خسته نباشید، وبلاگتون خیلی خوبه. 
من دنبال یه کتاب میگردم و فانتزی نیست و میدونم که نمیتونی بذاری روی سایت ولی هیچ جا پیداش نکردم و گفتم شاید بتونی پیداش کنی و لطف کنی یه جوری به دست من برسونیش، حالا یا یه لینک سالم یا بتونی ایمیلش کنی که واقعا ممنون میشم 
Boys of summer by Jessica Brody 
سلام من قبلا هم پیام دادم اما جوابی نگرفتم. امکانش هست مجموعه کتاب های the sword of truth رو قرار بدین؟؟
سلام بی زحمت سری پندارگون از دی جی مک هیل رو هم قرار بدین.
سلام میشه مجموعه کتابهای mercy thompson رو بزارید اگه ممکنه؟ خیلی خیلی ممنون میشم
سلام ممنون از وبلاگ عالیتون ❤
 میشه مجموعه shade of magic series رو از victoria schowab با بقیه کتاب های این نویسنده در وبلاگ قرار بدید ؟ 
سلام
میشه مجموعه Powder Mage از  Brian McClellan رو هم قرار بدید
Keeper of lost citiesرو هم اگه پیدا کردین میشه بذارین؟
سلام و خسته نباشید
میشه کتاب Camp Halfblood Confidential و  کتاب For Magnus Chase: Hotel Valhalla Guide to the Norse Worlds از ریک ریوردان رو بذارید؟
سلام. 
Iron gold اومده؟ میشه بزارینش؟
میشه خواهش کنم اگه منبع خوبی برای  دانلود راحت میشناسید معرفی کنید؟ بعضی ژانرایی که قرار نمیدین رو بریم بگردیم مثلا. اگه سایتی هست لطفا اسمشو بگین خیلی خیلی ممنون. 
فکر کنم ۲ یا ۳ سال میشه از اولین کتابی که از وبلاگتون خوندم و باید بگم مرسی واقعا...
 
میشه کتابspirtits animals (fall of the beast)c رو هم بزارید???
bizahmat ketab the cruel prince az holly black ro bezarid

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین خیلی کامله
میشه مجموعه Prince of Persia رو هم تو وبلاگتون بذارید؟
سلام میشه لطفا کتاب the shape of waterرو بذارید.با تشکر
اقا من تا حالا فک میکردم خیلی خوره کتاب فانتزیم ولی جلو شما ها کم اوردم واقعا 
فقط ی چیزی نمیشه کتابایی ک ترجمشون هست رو با ترجمه بذاری ؟ 
من واقعا زبانم در حدی نیس بخوام زبان اصلی بخونم خیلی این کتابایی هم ک میذاری ترجمشون گیر نمیاد 
سلام 
کتاب aru shah and the end of time by Roshani Chikoshi چند روز پیش ریلیس شد میشه اونم واسه دانلود قرار بدین خیلی ممنون
سلام 
لطفا میشه کتاب 
Children of Blood and Bone
رو برای دانلود قرار بدید؟
خیلی معروف شده این روزا
اسمشو حتما باید شنیده باشی
میشه لطفا کتاب Spirit Animals: Fall of the Beasts رو هم قرار بدید؟دستتون درد نکنه!
سلام. لطفا کتاب دوم carve the mark رو میذارید؟
سلام میشه لطفا کتاب the ash princess از laura sebation بذارید‌.
Red queen #4 
War storm  به زودی میاد
میشه بزاریدش هرچه زودتر؟😧😧:(((
سلام، میشه کتاب kane chronicles : survival guide رو هم بذارین؟ من خودم خیلی دنبالش گشتم ولی نشد..
سلام ! خسته نباشید.
امیدوارم حالتون خوب باشه. ببخشید امکانش هست لطف کنید سری mirror world رو وبلاگتون؟
سلام
می تونید سری کتاب mooncreak از J.A.BOOKER رو برای دانلود بزارید؟؟؟
سلام ببخشید میشه کتابit ends with usرو بذارید؟
سلام خسته نباشید اول تشکر کنم بابت وبلاگ خیلی خوبتون
و سوالم..ببخشید شما میدونید چطور میشه prodigy graphic novelرو دانلود کرد؟؟و از کجا؟
من mangaهای infernal devicesرو هم میخوام.
و پیدا نمیکنم
سلام. میشه لطفا مجموعه the traitor son cycle از miles cameron و مجموعه the shadow campaigns از django wexler رو بذارید؟
۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۴ محمد حسینی
سلام
ایا سایت یا وبلاگی هست که کتب فانتزی فارسی رو معرفی کنه ؟
سلاام. میشه مجموعه the seraphim از david dalglish رو بزارید؟

سلام میشه کتابای the cruel prince و‌the wicked king رو بذارید؟ ممنون 
سلام
میشه لطفا مجموعه Howl's moving castle رو بذارید؟
مرسی
سلام میشه یک سایت برای دانلود رمان های عاشقانه معرفی کنید چون خودتون که فقط فانتزی میزارید
سلام، بقیه ی کتابای ghosts of the shadoew market  اومدن، میشه پستش رو آپدیت کنین؟
سلام میشه کتاب wrath of dragon king از Brandon Mull رو برای دانلود قرار بدین.متشکرم
سلام ممنون از وبلاگ خوب تون. ببخشید میشه کتاب feast of dragaons از مجموعه ی Wizard Ring رو بذارید. ممنون
سلام.
وبلاگتون خیلی خیلی خوبه.
میشه کتابهای deborah darkness رو هم بذارین؟
مثلا سری all souls
خیلی ممنون
سلام! من دنبال کتاب century از Sarah singleton هستم! خیلی گشتم متاسفانه پیدا نکردم! وبلاگ شما خیلی خوبه من بیشتر کتابارو از اینجا دانلود میکنم! ممنون میشم اگه این کتابم پیدا کردید قرار بدید! 
سلام 
ممنون از سایت خوبتون 
میشه کتاب the sword of truth اثر terry goodkind رو هم اضافه کنیین
سلام و خسته نباشید
بازگشتتون رو تبریک میگم😁😁
اگه میشه مجموعه Arcana Chronicles از  Kresley Cole رو در وبلاگ قرار بدهید.
سلام. ببخشید کتابای Faeries of Dreamdark از  Laini Taylor رو میشه بذارین؟
سلام
خوشحالم دوباره فعال شدید.
کتابای مینی سری The Royal Ranger از John Flanagan رو میشه بذارین؟ من تازه فهمیدم که ادامه دارن ولی کتاباشو پیدا نمیکنم.
پاسخ:
سلام. ممنون.
2 تا از کتاب‌های این سری رو پیدا کردم و می‌ذارم. ولی کتاب سوم رو هنوز پیدا نکرده‌ام.
سلام
ممکنه کتاب Dragon Pearl از Yoon Ha Lee رو هم تو وبلاگ قرار بدید؟
سلام. کتاب Ghosts of Shadowmarket کامل اومده. منظورم اونیه که هر ده تا داستانو داره. میشه بذارینش؟
سلام. کتاب Wicked fox از Kat Cho رو میشه بذارین؟
سلام
لطفاً کتب زیر را قرار دهید 
Bird box
Daughters unto devils
The Women in the Walls
A House at the Bottom of a Lake
ممنون 
۱۷ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۱ محمد هادی
سلام اول از همه عالیه کلی کتاب من دانلود کردم خوندم
کتابهای brandon sanderson خیلی هاشو نزاشتی

مخصوصا stormlight archive
سلام. کتابای His Dark Materials از فیلیپ پولمن رو میشه بذارین؟ 
ممنونم بابت وبلاگ خیلی خوبتون.
Slm. Ketabaie The Black Company ro ham mizarin? Nevisandash Glen Cook hastesh.
سلام . کتاب the darkest roots رو هم میشه بذارین ؟؟ 
پاسخ:
اسم نویسنده یا لینک گودریدز این کتاب رو لطفا بنویسید چون پیداش نکردم.
ببخشید منظورم the deepest roots بود . اشتباه شد .از Miranda Asebedo

سلام اگه میشه این کتاب رو بزارید

The Last Mortal Bond

https://www.goodreads.com/book/show/20753341-the-last-mortal-bond?from_search=true

سلام. اگه میشه کتاب The Beast is an animal رو بزارین

 

 

سلام و خسته نباشید،  

ممنوت از سایت خوبت .مجموعه کتاب کامل kate daniels نوشته Ilona anderws اگه میشه تو سایتتون قرار بدید ، نتونستم جای سری کاملش رو پیدا کنم..  ممنون 

سلام خسته نباشید.

کتابای Reign of Shadows از Sophie Jordan رو میشه بذارین؟

میشه مجموعه foolish kingdom اثر نویسنده natalia jaster رو بیارید ممنونتون میشم

سلام، لطفا مجموعه this mortal coil از emily suvada رو میذارید؟ممنون

سلام

خسته نباشید

لطفا کتاب‌های

The Three Doors Trilogy

https://www.goodreads.com/series/80011-the-three-doors-trilogy

His name was walter

https://www.goodreads.com/book/show/38321715-his-name-was-walter 

Rondo series

https://www.goodreads.com/series/45071-rondo

Fairy realm series

https://www.goodreads.com/series/40737-fairy-realm

Tales of Deltora

https://www.amazon.com/Tales-Deltora-Emily-Rodda/dp/0439877857

Deltora book of monsters

https://www.amazon.com/Deltora-Book-Monsters-Quest/dp/1439520070

از Emily Rodda یا Jennifer Row را برای دانلود قراردهید.

خیلی خیلی ممنونم.

 

 

سلام میخواستم اگه میشه کتاب The Queen Of The Draugr اثر Alaric Longward رو هم برای دانلود بزارین

باتشکر

سلام 

میشع مجموعه ی nevernight از jay kristoff رو هم قرار بدید ؟ هرجا میگردم دنبالش نیست 

مرسی از سایت عالیتون

سلام فروم 98یا دامنه شونو برای فروش گذاشتند؟؟ :😬😮

من عاشق وبتم!!

تمام کتابای زبان اصلی رو خیلی زود میزاری وقتی هم یه چیزی رو اینجا نداری من هرچی بگردم نمیتونم پیداش کنم.

راستش هر وقت چیزی از اینجا دانلود میکنم استرس میگیرم که اگه دیگه آپ نکنی من چی کار میخوام بکنم!!

یه خسته نباشید اساسی!

میگم، کتابا رو از سایت خاصی دانلود میکنی یا همینجوری سرچ میکنی؟

سلام. لطفا جلد 3 The folk of the air رو اضافه کنین.

 

سلام میشه لطفا مجموعه nevernight رو هم قرار بدید ؟ هرجا دنبالش گشتم نبود . شما اخرین امیدمین . پیشاپیش مررررسی .

سلام 

میشه کتاب Warrior of the Wild توشته Tricia Levenseller رو در سایت قرار بدید؟ 

مرسی

سلام برای دانلود ازم کد میخواد . کد چیه؟

میشه بقیه ی کتاب های برندون مول و مجموعه ی caravalرو بزارید؟ ممنون

 

سلام

الان بقیه کامنتارو خوندم و احساس گناه میکنم که میخوام درخواست کتاب بدم،

ولی میشه لطفا The girl who never was رو قرار بدید؟

مرسی:)

سلام اگه میشه رمان master of phantom isle از Brandon mull رو بزارید. متشکرم.

سلام میشه کتاب blood heir از amelie wen zhao و سری thé broken earth از N.K.jesimin رو بزاری؟

سلام.

وبتون عالیه محشره 

من چند تا کتاب رو زبان اصلی میخواستم و توی وب شما پیداش کردم 

وبتون خیلی خفنه 

ممنون از وب محشرتون🥰🥰

سلام ،امکانش هست مجموعه dragonwatch از Brandon mull رو قرار بدید.

مرسی:)

پاسخ:
سلام. بله به زودی میذارم.

واقعا ممنونم به خاطر وبلاگ❤❤❤❤

کتاب ۶ sge اومد چقدر طول می کشه تا در وبلاگ قرار بدین؟؟

پاسخ:
سلام.
معمولا خیلی طول نمی کشه.

سلام

این وبلاگ از بهترین مخازن دریافت کتابیه که تا به حال دیدم وبابت این امر یه تشکر به شما بدهکارم:)

و البته چندتا کتاب درخواستی دیگر هم اگه زحمتش رو بکشید:

The starless Sea

The Waterfire Saga

Legacy of Orïsha

پاسخ:
سلام.
لطف دارین.
میذارمشون به زودی.

Orïsha را یافتم!

هیچی مرسی:)

پاسخ:
:))

سلام وبتون عالیه می‌شه مجموعه Legacy of orisha رو بزارین

پاسخ:
سلام.
این مجموعه رو قبلا گذاشتم: اینجا

عالیه... ^0^ خب پس ممنون میشم سری کتاب های The Land of stories و serafina and the black cloak رو هم قرار بدید :-)

پاسخ:
سری land of stories را از اینجا دانلود کنید.
سری Serafina رو هم به زودی میذارم.

سلام 

با اجازه منم ی درخواست دیگه دارم 

میشه لطفا سری Companion's Quartetنوشته جولیا گلدینگ رو قرار بدین ؟ 

چهار جلد هست 

🙏

پاسخ:
سلام. بله میذارم.

سلام ممنون از سایت عالیتون...... میشه لطفا کتابdragonwatch اثر براندون مول رو بذارید؟

پاسخ:
سلام. ممنون.
این سری رو قبلا گذاشتم: اینجا

میشه لطفا سری  The Copernicus Legacy رو هم در بلاگ خوبتون قرار بدین؟ ^-^  از جایی پیداش نمی کنم
متشکرم

پاسخ:
سلام.
سعی می کنم به زودی بذارم.

سلام!

خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون!!

میخواستم ببینم کتاب Altered نوشته ی جنیفر راش  رو در وبلاگ قرار نمیدید؟

پاسخ:
سلام.
ممنون. لطف دارید.
این مجموعه رو قبلا گذاشتم: اینجا

سلام . بی نظیره سایتتون . دمتون گرم . 

لطفا کتاب های آقای Simon.R.Green مثل nightside و دث استاکر رو هم بزارید . 

خیلی خیلی ممنون

پاسخ:
سلام.
nightside رو قبلا گذاشتم: اینجا
deathstalker رو هم به زودی میذارم.

سلام وقت بخیر 

لطفا ورژن آخر کتاب Midnight Sun استفنی میر رو میذارین؟ 

بالاخره کامل شده ش منتشر شده. 

مرسی

پاسخ:
سلام دوست عزیز.
هنوز منتشر نشده. 4 آگوست میاد.

سلام میشه لطف کنی مجموعه ی Poldark از Winston Graham رو تو کانالت بذاری هیچ جا پیداش نکردم |:

پاسخ:
سلام. چشم میذارم.
فقط ممکنه چند روز طول بکشه. چون Picofile نمیذاره فایل آپلود کنم. :((

سلام 

میشه مجموعه Scarlet از A.C. Gaughen رو قرار بدید لطفا؟

سلامــ وبلاگت عالیه

میتونی کتاب regin of shadows رو بزاری؟؟

ممنونت میشم.......بازم خیلییی ممنون از وبلاگ عالیت

پاسخ:
سلام.
اسم نویسنده رو بفرمایید لطفا.

سلام، ببخشید میشه لطفا مجموعه‌ی Book Scavengers از جنیفر ای نلسن رو هم بذارید؟

سلام، ببخشید میشه لطفا مجموعه‌ی A Tale of Magic از کریس کالفر رو بذارید؟ تا جلد دو فکر کنم اومده باشه.

پاسخ:
سلام. قبلا گذاشتم: اینجا
فعلا فقط جلد اولش اومده.

sophie jordan از

 

میشه لطف کنی و کل مجموعه Hidden deep از Amy Patrick  رو بزاری؟؟ ممنونم.

سلام 

من دنبال پی دی اف کتاب find me هسام 

همون کتاب فیلم call me by your name

امرسی

پاسخ:
سلام.
توی کانال گذاشتم.
:))

سلام امکانش هست ‌جلد چهارم از مجموعه dragonwatch  با عنوان champion of the titan games  اثر Brandon mull رو بذارید.متشکرم.

پاسخ:
سلام. 
گذاشتم. 
:))

سلام ممنون میشم اگر کمیک spritted away رو بزاری.😊

سلام و خدا قوت 

ممکنه سری کتاب های seven realms  و shattered realms  اثر cinda williams v  رو بزارین 

خیلی ممنون

سلام میشه کتاب half bad رو هم رو سایت بذارید؟ مرسی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۰:۲۱ سحر لیل آبادی

سلام،لطفا مجموعه دو جلدی vicious و vengeance ،و the invisible life of addie larue رو از v.e schwab بزارید.ممنون

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۰:۲۷ سحر لیل آبادی

سلام،لطفا کتاب midnight library از matt haig هم قرار بدید،ممنون.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۰:۳۱ سحر لیل آبادی

سلام لطفا کتاب history is all you left me از adam silvera هم قرار بدید،ممنون.

پاسخ:
سلام.
این کتاب فانتزی یا علمی-تخیلی نیست. نمی تونم اینجا بذارم.
۲۷ آذر ۹۹ ، ۰۰:۵۸ سحر لیل آبادی

سلام لطفا کتاب midnight library از matt haig و history is all you left me از adam silvera و An unkindness of magicians از kat howard رو هم بزارید،ممنون.

سلام لطفا مجموعه the rage of dragons از Evan winter رو هم قرار بدید.ممنون

پاسخ:
سلام.
قبلا گذاشته ام:  اینجا

Hi thanks for your perfect Blog.  

Can you please add (House of earth and blood) to your blog?! 

And with its audiobook? 

❤❤❤🙏🙏

سلام،ممنون از بلاگ خوبتون، لطفا کتاب sword of kaigen از M.L wang و مجموعه green bone saga از Fonda Lee رو هم بزارید خیلی ممنون.

سلام خیلی خیلی ممنونم از سایت خوبتون میشه کتاب  court thorns roses رو هم به طور کامل ۴ جلدش رو بزارید باسپاس فراوان

سلام مبشه لطفاً این کتاب رو توی وبلاگ قرار بدید؟ ممنون 

the vampire diaries: unlocking the secrets of mystic falls

 

ببخشید یادم رفت تو اون یکی پیامم این رو هم بنویسم 

فکر میکنم یه مجموعه کتاب های کمیک هم از The Vampire Diaries باشه ولی درست نمیدونم چند جلده اگه ممکنه اونارو هم قرار بدین

سلام لطفا کتاب the house in the carulean sea از T.J.Klune و مجموعه locked tomb از Tamsyn muir و کتاب A memory called empire از Arkady martine و founders trilogy از Robert jackson bennett روهم بزارین،خیلی ممنون.

سلام، خیلی ممنون از کتاب‌های خوبی که در اختیار ما قرار می‌دید 🌻

اگه میشه لطفا مجموعه‌ی Bodyguard از Chris Bradford رو هم اپلود کنید، ممنون میشم

پاسخ:
سلام.
این سری فانتزی یا علمی تخیلی نیست متاسفانه.

سلام لطفا کتاب the house in the cerulean sea از T.J .Klune هم بزارید ممنون.

سلام. لطفا اگه امکانش هست کتاب mass effect revelation نوشته drew karpyshyn رو قرار بدید.

و اگه ممکنه کتاب world of thedas از سری dragon age 

و همچنین کتاب dawn of aspects از سری warcraft رو بذارید.

ممنون.

سلام خواستم اول تشکر کنم به خاطر سایت خوبتون و اینکه بگم اگر ممکنه مجموعهthe originals  بذارید سه جلده

پاسخ:
سلام. ممنون.
این مجموعه رو قبلا گذاشتم: اینجا

سلام وقتتون بخیر ممنون میشم اگه audio book   kingdom of flesh and fire ازjannifer.l.armentrout رو بذارید مرسی از زحماتتون

سلام ممنون از سایت خوبتون،لطفا مجموعه green bone saga از fonda lee رو بزارید ممنون.

سلام.  

میشه لطفا سه جلدی echo از pam munoz ryan رو بذارید

سلام میخواستم درخواست کنم که مجموعه stalking Jake the ripper لطفاً رو بذارید ۴ جلد اصلی و ۲ جلد فرعی هست اثر Kerri Maniskaleco

سلام میشه لطفا سه گانه My Lady Janies رو قرار بدین؟ 

سلام درخواست داشتم برای کتاب A dark and Hollow star  

تازه ریلیز شده خیلی منتظرش بودم ولی جایی پیداش نمیکنم🙏🙏🌹

سلام لطفا مجموعه علمی تخیلی bobiverse از Dennis E.taylor رو بزارین،ممنون.

سلام خسته نباشید لطفا مجموعه علمی تخیلی bobiverse را از Dennis E. Taylor بزارید،ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی