معرفی و دانلود کتاب‌های فانتزی

در این وبلاگ کتاب‌های فانتزی معرفی و لینک دانلود آن‌ها به زبان اصلی ارائه می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب‌های فانتزی

در این وبلاگ کتاب‌های فانتزی معرفی و لینک دانلود آن‌ها به زبان اصلی ارائه می‌شود.

پیوندها
آخرین نظرات
طبقه بندی موضوعی

پروژه جدید

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۱۰ ق.ظ

سلام دوستان

 

اول از همه می‌خوام یک تشکر اساسی ازتون بکنم بابت همراهی تون با این وبلاگ که دیگه داره 5 ساله میشه.

این وبلاگ با یک فکر خام شروع شد و با نظرات و پیشنهادات شما رسید به اینجا.

از همون شروع کار من خودمو محدود کردم به کتاب های فانتزی و علمی-تخیلی انگلیسی زبان و هر بار در مقابل درخواست های شما برای کتاب های خارج از این دو ژانر شرمنده می‌شدم. 

 

حالا یه خبر دارم براتون.

یک کانال در تلگرام درست کردم که این محدودیت رو نداره. در این کانال به درخواست‌های اعضا رسیدگی میشه. خوشحال میشم اونجا هم ببینمتون.

 

آدرس کانال:            t.me/electronicbooks

 

البته من همچنان این وبلاگ رو مثل قبل پیش می‌برم و اگر در کانال کتابی فانتزی یا علمی-تخیلی درخواست بشه و در وبلاگ نباشه من اون کتاب رو در وبلاگ هم میذارم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۲
Spring

نظرات (۱۱)

۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۴۵ بازمانده ی روز

تو بهترین بهاری هستی که امسال می تونست داشته باشه فقط همینو میتونم بگم :) 

پاسخ:
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

من یه تازه واردم... انقدری سایتت خوب هست که تمام توجهمو جلب کرد و الان میتونم بگم ارزش کاری که کردی و این سایت خوبی که راه انداختی برای م نو امثال من خیلی بالاس⭐ دمت گرم😘

❤ و کتاب پیشنهادیم که ژانر فانتزیه The Land of stories و شش جلده ❤

پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتون.

کتاب the land of stories تو وبلاگ هست: اینجا

سلام 

ممنون از سایت خوبتون 

لطفا میشه کتاب One of us is lying رو بگذارید .

پاسخ:
سلام.
من تو این وبلاگ فقط کتاب‌های فانتزی رو میذارم.
این کتاب فانتزی نیست ولی توی کانال میذارم. چون محدودیت وبلاگ رو نداره.


سلام ممکنه کتاب The Vagrant از Peter Newman رو بذارید.

پاسخ:
سلام.
به زودی.

سلام امکانش هست مچموعه dragon age رو قرار بدید .

پاسخ:
سلام.
به زودی.

سلام..

انقدر وبلاگتون عالیه که واقعا زبونم بند اومده برای توصیفش..

فقط اینقدر بگم که باورم نمیشه پنج ساله چنین گنجی اینجا نهفته بوده و من در به در تو سایتهای خارجی دنبال یه منبع میگشتم. 

 

آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم..

یار در خانه و ما گرد جهان می‌گردیم..

 

ان شاء الله عاقبت بخیر بشین و به تمام خواسته های قشنگتون برسین. 🌷🌷🌷⁦☺️⁩

پاسخ:
سلام.

ممنونم از این همه انرژی و آرزوی خوب.

مخطبان این وبلاگ هستن که به من امید و انگیزه میدن. وگرنه بدون شما، این وبلاگ خیلی وقت پیش میرفت یه گوشه اینترنت و فراموش می‌شد.
:))

Wings of Fire by Tui T. Sutherland لطفاً این مجموعه رو هم میشه بذارین؟ خیلی وقته منتظر جلد ۵ و ۶ ش هستم، ولی متاسفانه انگار قرار نیست بیاد چاپیش. 

پاسخ:
بله. به زودی.

عالی عالی عالی عالی عالی عالی

دمتون گرم بابت وبسایت عالی

لطفا کتابهای دیوید گمل و جرج مارتین هم بزارید

۰۹ دی ۹۹ ، ۲۱:۱۶ امیر تیموری

سلام و خسته نباشید 

من بیشتر از ۱۴ ساله رمان های فانتزی رو دنبال میکنم و هرروز میخونم 

میتونم بگم وبلاگ شما بهترین مرجعی بوده که تو این سال ها بهش برخوردم همه ی امیدم هم این بوده که توسط گوگل بن نشه

واقعا وبلاگ عالی و کاملی دارین 

اگه امکانش هست مجموعه کتاب The Land اثر aleron Kong رو هم بذارین متاسفانه لینک هاشو از بین بردن خیلی فانتزی زیبا و جدیدیه مخصوصا گیمر ها عاشقش میشن امیدوارم بتونین پیداش کنین و بذارین

آره فانتزیه:))

سلام. اول اینکه شما بهترینید🌹

لطفا سه گانه کشف جادوگران اثر دبورا هارکنس رو هم بگذارید🙏💖

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی